De gemeente zorgt voor de openbare ruimte (plekken die voor iedereen toegankelijk zijn, zoals straten, parken en voet- en fietspaden). Natuurlijk komen daar wel eens klachten over, want zij kunnen niet altijd en overal controleren of alles in orde is. Zulke klachten worden meldingen genoemd en helpen om Meierijstad veiliger en leefbaarder te maken.
Merkt u dat er gebreken zijn in de openbare ruimte? Meld dat dan direct richting gemeente, zodat het probleem zo snel mogelijk opgelost kan worden.
Hoe geeft u uw melding door aan de gemeente?
U kunt uw melding doorgeven aan gemeente Meierijstad
Daarnaast is het ook mogelijk om gebruik te maken van de Mijngemeente-app.
Download de app (Voor Iphone gebruikers en voor Android gebruikers) en maak makkelijk en snel meldingen.
De app verstuurt de melding direct naar de gemeente met een foto en exacte plaats van signalering.
Gevaarlijke situaties / spoedmeldingen
Bij gevaarlijke situaties neemt de gemeente direct maatregelen.
U kunt uw spoedmelding tijdens kantooruren (08.30 – 17.00 uur) telefonisch doorgeven via 14 0413 of info@meierijstad.nl. Voor spoedmeldingen buiten kantooruren kunt u contact opnemen met de storingsdienst van de gemeente Meierijstad via (0413) 35 03 63.
Andere belangrijke telefoonnummers
Naast het meldpunt van de gemeente, staan op de meldkaart voor bedrijventerreinen belangrijke nummers. Deze meldkaart geeft overzichtelijk de belangrijkste (contact)gegevens van hulpdiensten en instanties in Meierijstad weer die u in geval van een calamiteit of overlast verder kunnen helpen. Wij adviseren u deze meldkaart onder uw personeel te verspreiden danwel op een centrale plek in uw bedrijf op te hangen.